درباره ما

با وجود گارانتی خدمات طلایی بوش، مشتریان می‌توانند محصولات این برند را با اطمینان خاطر تهیه کرده و استفاده کنند. خدمات طلایی بوش برای کلیه دستگاه‌های گارانتی شده توسط این شرکت، خدمات پس از فروش 18 ماهه در نظر گرفته است. در طول این بازه زمانی، اگر مشکلاتی به خاطر نقص در مونتاژ یا تولید محصولاتی مانند لباسشویی بوش رخ داده باشد، مشتریان می‌توانند از خدمات پس از فروش این شرکت جهت تعمیر یا تعویض کالا استفاده کنند. توجه به این نکته ضروری است که خدمات طلایی بوش این گارانتی را برای مشکلاتی که در طول حمل و نقل محصولات رخ می‌دهد ارائه نخواهد داد. همچنین، هر مشکلی به دلیل استفاده نادرست از محصول، نوسانات برق، حوادث طبیعی یا مشکلاتی مانند شکستگی یا آب خوردگی دستگاه رخ دهد، مشمول گارانتی خدمات طلایی بوش نخواهد شد.

گارانتی خدمات طلایی بوش

خدمات طلایی بوش، تمرکز ویژه‌ای برای ارائه خدمات گارانتی با بهترین کیفیت دارد. این شرکت با هدف کاهش زمان انتظار مشتریانش و ارائه خدمات گارانتی در اسرع وقت، از تیم‌های متخصص و حرفه‌ای استفاده می‌کند. تیم متخصص و مجرب این گارانتی، با بهره‌گیری از جدیدترین تجهیزات و تکنولوژی‌های روز دنیا، به سرعت و با نهایت دقت، عیب و نقص و مشکلات محصولات مورد نظر را شناسایی کرده و آن‌ها را در اسرع وقت برطرف می‌کنند. در نتیجه، مشتریان می‌توانند بدون مشکل و به صورت طولانی‌مدت، از محصولات بوش استفاده کنند.
برای دریافت خدمات، لازم است که از اصل بودن کارت طلایی بوش اطمینان حاصل کنید. همچنین، بررسی تاریخ انقضای کارت طلایی نیز جهت دریافت این خدمات گارانتی مهم است. چون در صورتی که تاریخ اعتبار کارت طلایی به پایان رسیده باشد، هیچ کدام از محصولات خریداری شده مشمول گارانتی نخواهند بود. توجه به این موضوع ضروری است، خدمات طلایی بوش مواردی مانند مشکلات بدنه، کنترل، باتری، آداپتور، لوازم جانبی و راه‌اندازی و به روز رسانی نرم‌افزارهای این محصولات را پوشش نمی‌دهد. همچنین، در صورتی که نصب و تعمیر دستگاه توسط افراد متفرقه و تعمیرکاران خارج از متخصصین رسمی شرکت گلدیران انجام شده باشد، امکان استفاده از خدمات کارت طلایی بوش را نخواهید داشت.